Све је боље од рата.
Не би били порушени, народ изгинуо, а имали би и боље услове за народ на Косову и даље преговоре. Са Рамбујеом би имали далеко више него сада.
Наравно, ми морамо да се инатимо. Тако је било и око Книнске крајине и неприхватања "капитулације" у виду плана Z4.
@ZLObodan m
А шта је требао да уради? Потпише капитулацију земље коју су му потурили у Рамбујеу? Можда би то урадио Квинслинг и кукавица као ти и слични. Нико нормалан не би, био он Слоба или неко трећи. Али правдати Нато злочин, напад на суверену државу без објаве рата је равно правдању напада Хитлера на Пољску. Убијање цивила касетним бомбама, рушење цивилних објеката нема оправдања. Квинслинзима то не вреди причати. Зна се шта се са њима ради...
Na vas odlican komentar jos bih dodao : dva glavna kabla na Golden Gate-u koja spajaju vrhove stubova su dugacka svaki po 2860 metara , svaki ima debljinu od 0,91 metara i u sebi sadrzi 27572 paralelno uvijene celicne zice . Ukupna duzina svih zica na ovom mostu iznosi 80000 milja (!)
https://www.google.rs/search?dcr=0&q=Length+of+golden+gate+cables&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwjWoMW86pLWAhWLOBQKHfPSDssQvwUIICgA&biw=360&bih=615
i ovaj navodno Zezeljev most ce biti zapamcen kao najskuplji, najkraci, koji se najduze pravio, iznad reke prosecno duboke 7m uz svu tehnologiju i tehniku 21 veka
Previ žeželjev most građen je od 1957. do 1961. godine, kao jedinstven primer gradnje uz korišćenje prednapregnutog betona. U prvoj fazi su izgrađeni lukovi, a zatim je izgrađen most koji je "visio" na čeličnim sajlama zakačenim za lukove mosta. Projekat je uradio naš poznati građevinski inženjer Branko Žeželj. Zbog izraženih sumnji u bezbednost mosta Žeželj se prilikom probe koja se sastojala od prelaska najtežeg teretnog voza preko mosta vozio čamcem ispod mosta kako bi svima pokazao kako veruje u svoje delo.
Pre 80 godina pusten je u saobracaj most Golden Gate cija je gradnja pocela 05.01.1933. da bi se svecano otvorio 27. maja 1937. godine (4 godine izgradnje i to sa ondasnjom tehnologijom). Most se i dan danas smatra graditeljskim cudom.
Visok je 227 metara i premoscuje istoimeni moreuz gde je dubina u proseku 110 metara.
Najveci brodovi mogu nesmetano prolaziti ispod njega pri najvisljoj plimi ( to govori kojiko su konstruktori unapred razmisljali).
Dnevno preko mosta pređe oko 110.000 automobila.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Golden_Gate_Bridge
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dunav premošten do pola
Autor: Novosti, 021
Novi Sad
•07.09.2017.
•08:39 > 09:15
Komentari 27
nssss
Дођош
Не би били порушени, народ изгинуо, а имали би и боље услове за народ на Косову и даље преговоре. Са Рамбујеом би имали далеко више него сада.
Наравно, ми морамо да се инатимо. Тако је било и око Книнске крајине и неприхватања "капитулације" у виду плана Z4.
Meni
Funk
Predlog.... s posla
Toplo mi oko srca...
brane
Ne bi me cudilo da uzmes puskomitraljez i krenes po ulazima da trazis izdajnike.
tetris
https://www.youtube.com/watch?v=L71rPeqsksQ
© Feri K. - Aerodron
Микица
А шта је требао да уради? Потпише капитулацију земље коју су му потурили у Рамбујеу? Можда би то урадио Квинслинг и кукавица као ти и слични. Нико нормалан не би, био он Слоба или неко трећи. Али правдати Нато злочин, напад на суверену државу без објаве рата је равно правдању напада Хитлера на Пољску. Убијање цивила касетним бомбама, рушење цивилних објеката нема оправдања. Квинслинзима то не вреди причати. Зна се шта се са њима ради...
AVAV
ZLObodan m.
"Нови железнички мост треба да се зове "мост 23. априла", да никад не заборавимо рушење од стране наших Нато "пријатеља"."
Za rusenje se zahvali svom voljenom ZLObodanu koji se drsko inatio celom svetu preko ledja sopstvenih gradjana .
Zoran
Ovde se mogu videti originalne fotografije sa izgradnje Golden Gate-a : goldengatebridge.org/projects/maincablephotos.php
Predlog
мики
prof.
Na vas odlican komentar jos bih dodao : dva glavna kabla na Golden Gate-u koja spajaju vrhove stubova su dugacka svaki po 2860 metara , svaki ima debljinu od 0,91 metara i u sebi sadrzi 27572 paralelno uvijene celicne zice . Ukupna duzina svih zica na ovom mostu iznosi 80000 milja (!)
https://www.google.rs/search?dcr=0&q=Length+of+golden+gate+cables&spell=1&sa=X&ved=0ahUKEwjWoMW86pLWAhWLOBQKHfPSDssQvwUIICgA&biw=360&bih=615
deda
anno domini
Koje godine ?
PERICA
Sve "Demokratske" Partije su se izređale na NJEMU i u PENZIJU OTIŠLI!!!
posmatrač
pera
B54
Tačno, to bi bilo tako da je u pitanju uža Srbija, a ne VOJVODINA
dragana
Serif Konjevic
...i zivot u ovoj drzavi je polovan.
zz
Radovi kasne skoro sest godina.
fimozni
Zivan
neko
Visok je 227 metara i premoscuje istoimeni moreuz gde je dubina u proseku 110 metara.
Najveci brodovi mogu nesmetano prolaziti ispod njega pri najvisljoj plimi ( to govori kojiko su konstruktori unapred razmisljali).
Dnevno preko mosta pređe oko 110.000 automobila.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Golden_Gate_Bridge
Sar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H